lördag 24 april 2010

Föga intressant

Just nu är livet inte särdeles spännande. Har nada inspiration och på tok för mycket i huvet för att kunna få det på pränt.
Tänk ändå om något alldeles fantastiskt kunde hända, 7 rätt på v75 är ett exempel. Helst såklart när det är ordentlig utdelning så man kan skutta iväg till nån mäklare och köpa ett hus, och ha råd att ta det där förbaskade körkortet någon gång.
Apropå det så har jag ju i alla fall bokat en sån där handledarutbildning, så då ska det banne mig bli åka av. Jag kan ju övningsköra med gubben och då ska jag tamefan köra när helst det passar, ja när jag fått in vanan då förstås.

Annars då? Nä, inget. Jobbar, jobbar och jobbar, vilket i och för sig är det roligaste på länge. Jag trivs otroligt bra på mitt jobb, bästaste stället

Inga kommentarer: