onsdag 24 mars 2010

Kass

...på att blogga kan man säga att jag blivit, nästan så jag skäms, så här kommer ett inlägg för den som vill läsa.

Jag jobbar mest hela tiden, och är inte ledig så mycket. Det är grymt skönt att jobba och få längta hem istället för att vara hemma och längta bort. Men det tar kol på min kropp, var visst inte van vid att lyfta och släpa grejor fram och tillbaka, det går bra ändå och jag lär väl komma ikapp på den fronten med.

Idag ska jag släpa ändan iväg till Step In och skriva in mig, så nu är det verkligen ingen återvändo! Mamman ska bli fit, kanske beach 2011 för den som kommer närmast känns lite väl nära.

Atle har blivit som en helt annan kille nu när han är hemma med pappa, han är mycket lugnare och inte lika bråkig och trotsig. Kan det kanske vara så att han var lite less på mig!?
Vi myser på som bara den när jag har lediga dagar, vilket inte gör mig någonting alls...jag gillar´t

Annars händer det väl inte så mycket, det mesta består av jobb och/eller barn, det lustiga är att jag är mindre trött nu när jag jobbar, jag går och lägger mig i vettig tid och somnar dessutom, mycket bra.

Jag har fått låna en bok av en kär vän, den handlar om saker som jag kan ta upp i ett helt annat inlägg när jag läst färdigt, vi tar det då...

Den här uppdateringen får duga så länge