fredag 4 december 2009

Varm saft

Tänkte att det kanske kunde vara läge att blogga lite. Grejen är väl att jag inte har så himla mycket att skriva om, allt jag kommer på under dagarna glömmer jag bort. Därför är det nästan bättre med mobilbloggen, då behöver man inte logga in utan bara dra iväg en bild vid rätt tillfälle.
Atle har varit sjukm, men är på dagis igen idag. Jag har inte så mycket negativt att säga om dagis förutom att det är lite störigt när dom ber en att vara noga med att märka kläderna och sen får man ändå kläder som inte är Atles...det enda jag kan komma på som jag inte har märkt är tjocksockarna, men dom har han fått behålla. Får jag fundera fritt så tror jag inte ens dom kollar på strumpor och vantar utan bara på större kläder....jaja, nog om det.

Jag har för övrigt börjat jobba lite, det är rätt kul. Att få göra något annat ibland, men det är lite rörigt också nu när det är nytt och fint. Man hittar ju inte saker man behöver...

Nu: krypa in i under en filt i soffan...

Inga kommentarer: