måndag 11 januari 2010

Färigmyst...

Nu är man tillbaka i vardagen, med allt vad det innebär. Dagispromenader och en större smula planering. Nu har man mest bara lallat runt i närmare en månad vilket såklart varit skönt, men det är även skönt att få lite ordning på tillvaron.
Jag har till och med börjat fundera på att börja jobba, det verkar bli mars som det ser ut nu. Det ska bli skönt det med. Jag älskar verkligen att vara hemma med barnen, men det ska faktiskt bli kul med lite ombytta roller, jag tror inte heller ekonomin tar så himla mycket, vi klarar oss alltid.
Det kommer kännas väldigt konstigt att inte vara hemma med dom små, dom är ju det bästa jag har. men jag lämnar dom i tryggt förvar hos deras far...

Nu ska jag roa mig, med något av det roligaste jag vet "Days of our lives"....

2 kommentarer:

Pauline sa...

Jag förstår precis hur du känner =) I alla punkter! Skönt med lalla, men skönt med struktur. Och visst är det underbart att vara hemma med barn, men jag längtar tills jag hittar mig ett jobb!

Kim sa...

Ja vi är åter i rutinerna i morgon vi! Ska bli så sjukt skönt!!!!!