onsdag 4 november 2009

Ok, here´s one for ya

Om det nu är någon som läser den här bloggen så får ni mer än gärna kommentera, men inte bara det. Det skulle vara kul att höra vad ni vill läsa om. Det känns som att det är rätt tråkigt att bara skriva om vardagliga ting hela tiden, och ibland ta ett dyk till något galet djupt.
Den är lite väl spretig den här bloggen känner jag. Ni kanske efterlyser fler bilder? Ska försöka bättra mig på den fronten, men jag är mer lat än vad som är lovligt såå. Men jag ska försöka bli galet bra på det, för jag tycker själv att bloggar utan bilder är tråkiga.

Jag får kanske ta och bli en idéspruta och skriva ner saker som jag fastnar för under dagen och hitta på nåt kul om det när det är läge att sätta det på print här.
För det mesta flyter jag ju bara med i livet och har slutat störa mig så mycket på saker och ting, men nåt ska man väl kunna hitta. Kanske med en liten blandning av bilder på barnen, bara jag får tummen ur och ladda upp dom till datorn. Kanske även ska forska i det här med mobilbloggning....

Ja, ni får bestämma lite. Jag hoppas i alla fall att det är nån som läser...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg och även andras, själv klarar jag mig med fejjan nu, hinner inte blogga, väljer som sagt annat. Lite mera kort tack
Puss från mamsen

Linnéa sa...

Ja precis, mer kort:) Och mobilbloggning är en skitbra grej ju..speciellt när man har småbarn och ont om tid till att sitta vid datorn..jag hjälper dig gärna att komma igång:)

...Tizztla... sa...

nä jag läser inte din blogg...