måndag 19 oktober 2009

Idag när jag lämnade min älskade son på dagis så grät han inte en droppe. Inget skrik, ingenting, bara massa lek i sandlådan. Det var oerhört skönt.
Som jag bävade innan, men jag försökte att inte visa det, jag peppade istället nåt alldeles oerhört. Det började jag med redan igår, och berättade att vi skulle dit idag och pratade om alla kompisar han skulle få leka med. Jag trodde det skulle bli total katastrof då han gnällde till lite i vagnen när vi precis stannade där utanför, men det tror jag berodde på att han inte fick komma ur den fort nog. Sen var det marsch fram till leksakerna och sen till sandlådan. Så jag tror jag fortsätter med peppandet, det kan ju inte direkt skada i alla fall.

På torsdag hoppas jag på en tripp till Svenstavik. Nu kanske inte det låter som det roligaste man kan göra, men där finns nämligen ett Dollarstore där man kan köpa diverse skoj. Så det hoppas vi på!

3 kommentarer:

moster sa...

Vem ska du till svensta med? Mamsen? Får jag följa? :)

Karin sa...

Japps ska dit med mamma och hela högen med ungar. Om du får plats tycker iaf jag att du ska få följa, men vi ska ha både Atle o Eira med så har vi otur blir det trångt:) Hör med mamma vet ja:)

Råsa sa...

*tummenupp*