lördag 10 oktober 2009

Jaaa

Kanske ska man skriva nåt? Det händer inte så rackarns mycket och jag har inga strålande idéer om något att jag vill ha sagt.
Atle har varit sjuk, igen, och hemma från dagis nån dag. Vilket är grymt tråkigt, både för honom och mig. Det är galet jobbigt när han är sjuk och klängig, men det går ju över som tur är. Det är inte det att jag inte tycker om att han blir så himla mammig, men det skulle vara trevligt att få något gjort, eller i alla fall få mata lillan utan att det blir världskrig.

Idag har vi varit på invigning på Atles dagis, det var trevligt, men lite trist att Atle sov. Då det var mycket för hans skull vi var där. Han fick i alla fall träffa Daad´n lite grann och det är ju aldrig fel.

I morrn blir det en tidig morgon då vi ska sjunga i stora kyrkan, men det är väl bara att pallra sig iväg.

Det här var nog det tråkigaste inlägg jag åstadkommit på mycket länge, men just nu är inspirationen någon annanstans, tar igen det sen.

Inga kommentarer: